Ramona si portretele in padure

Salutare,

Dupa cum ati vazut, imi place sa fotografiez mai mult natura. Asta nu inseamna ca ignor orice altceva. De aceasta data imi iau inima in dinti si impartasesc cu voi si cateva portrete. Au fost facute de 1 mai, la padure, iar ca model mi-a stat Ramona. Poze de la aceeasi iesire puteti vedea si aici.









Desi alaturi de Adina am descoperit fotografia de street fashion si cea de la targurile beauty de ceva timp, acesta cred ca este primul post ce implica portrete. Enjoy!

Comentarii

  1. ce draguuut :X
    acu am vazut ca le-ai pus 8->
    si o sa-ti tot stau alaturi, unde e blitzu acolo si eu :))
    data viitoare sa-mi amintesti sa ma dau cu putin ruj ca am buzele cam palide :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Haga, Delft și morile din Kinderdijk

Amintire de toamna

Barajul Siriu într-o sâmbătă de toamnă