Delta Dunarii cu Nikon

Salutare,

In perioada 11-14 mai am avut ocazia sa merg in prima mea tura foto (detalii despre tura puteti gasi aici) intr-o zona noua pentru mine, Delta Dunarii, mai exact la Mila 23. Ideea principala a turei era testarea de superteleobiective Nikon (multe prea mari pentru mine), dar a fost o sansa de a interactiona cu super oameni, care au fost rabdatori si de la care am putut invata, lucru pentru care le multumesc mult.
Obiectivele folosite au fost un Tamron 70-300mm f/4-5.6 si un Nikon 200-400mm f/4. Nu am reusit sa trec inca prin toate pozele, asa ca acest post sigur va avea cateva continuari.
Am prins 3 rasarituri, evenimente foarte rare pentru mine, pe care le-am savurat din plin. De asemenea am vazut multe specii de pasari, printre care pelicani, lebede, egrete, chire si cate si mai cate.
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Haga, Delft și morile din Kinderdijk

Barajul Siriu într-o sâmbătă de toamnă

Amintire de toamna